Tuesday, April 22, 2014

Pemilik Blog Ini : Azlan Lin

Hj Azlan bin Lin

Saya mula bertugas pada 01.01.95 sebagai Guru Bahasa Melayu di 2 buah Sek Rendah di Johor. Saya juga adalah Guru Data Sekolah dan Penyelaras Makmal Komputer sekolah. 

Mulai 1998, saya menyambung pengajian peringkat Ijazah pertama di UKM dlm bidang Psikologi dan Komunikasi secara PJJ (perbelanjaan sendiri). 

Tahun 2007, saya mengikuti KSPK-TMK di IPG Kampus Perempuan Melayu Melaka selama setahun. Mulai 2008-2010, saya ikuti Pengajian Sarjana Pengurusan Pendidikan secara sepenuh masa di UPSI (Tajaan KPM). 

Mulai 2011, saya mula bertugas di IPGM Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat, Johor. Saya memiliki kepakaran dalam bidang Psikologi Pendidikan, Ilmu Pedagogi, Motivasi Keibubapaan, Kepimpinan Pelajar, Penceramah Teknologi Maklumat dan Komunikasi (TMK), dan Kajian Tindakan.

Kini, saya sedang menyambung pengajian di peringkat Doktor Falsafah (PhD) dalam bidang Kepimpinan Pendidikan di Fakulti Pendidikan, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM), Parit Raja, Batu Pahat, Johor.

Hubungi saya : 
1. azlanlin@iptho.edu.my
2. azlanlinn@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment